Sfaturi pentru a imbunatati clasarea in motoarele de cautare a site-ului dvs

Unul dintre cele mai mari obiective ale companiilor care investesc in marketing digital este sa ajunga in primele pozitii in motoarele de cautare – pana la urma, cine nu vrea clicuri gratuite si mai multi vizitatori pe site-ul lor?

Dar intr-un domeniu la fel de inversunat si competitiv precum Internetul, a face site-ul tau sa iasa in evidenta printre milioanele de pagini de pe net pare o sarcina imposibila. Si spun ca pare pentru ca in realitate nu este.

Totusi, a fi pe internet nu este suficient pentru a garanta ca site-ul sau blogul tau isi gasesc un loc pe prima pagina a Google: este necesar sa investesti intr-o strategie specifica pentru a optimiza rezultatele si a te asigura ca afacerea ta obtine un rezultat bun. O agentie de publicitate cum este fluier.ro te poate indruma in crearea de continut de calitate si linkbuilding.

Cu SEO sau Search Engine Optimization — din limba engleza Search Engine Optimization — puteti face site-ul dvs. sa apara in cautari relevante, conectandu-va continutul cu persoane care cauta produse sau servicii precum cel oferit de dvs.

Este operatiunea perfecta!

Dar trebuie sa stii ca a face SEO necesita mult studiu pentru a intelege terminologiile, a construi strategii si a aplica practici care te duc in partea de sus a paginilor de rezultate Google.

Ce este SEO (Search Engine Optimization)?

SEO este acronimul pentru Search Engine Optimization, care inseamna „optimizare pentru motoarele de cautare”. Acesta consta intr-o serie de tehnici, discipline si strategii de optimizare care sunt implementate pe paginile unui site web sau blog pentru a-si imbunatati clasamentul in motoarele de cautare.

Aceasta strategie de marketing este esentiala pentru ca compania ta sa castige proeminenta, vizibilitate in lumea digitala si, in consecinta, mai multi clienti potentiali, clienti si facturare pentru afacerea ta.

Cum?

Optimizarea site-urilor si blogurilor prin utilizarea tehnicilor de imbunatatire a pozitionarii web a paginilor dvs. si pozitionarea companiei dvs. in primele rezultate Google, de exemplu, va creste (si foarte mult) oportunitatile de afaceri.

La sfarsitul zilei, 90% dintre persoanele care cauta pe Google doar dau clic pe rezultatele care apar pe prima pagina a motorului.

Scopul principal al SEO este, asadar, sa creasca volumul de trafic organic si sa asigure mai multa vizibilitate pentru paginile web.

7 avantaje ale implementarii unei strategii SEO

1. Cresteti vizibilitatea brandului

Implementarea unei strategii SEO este una dintre cele mai bune modalitati de a va creste vizibilitatea brandului in mod organic.

Cele mai citite articole

2. Atrageti trafic calificat

Odata cu crearea de continut valoros, optimizat pentru motoarele de cautare, site-ul dvs. va atrage organic clientii potentiali pe care ii cautati, la momentul potrivit.

In acest fel, cu cat primesti mai multe vizite, cu atat te vor cunoaste mai multe persoane si cu atat ai mai multe sanse sa inchizi o vanzare, ceea ce ne conduce la urmatorul avantaj.

3. Pozitioneaza un brand ca o autoritate pe piata

SEO va permite sa realizati acest lucru facilitand indexarea corecta si imbunatatirea pozitionarii organice a continutului dvs.

Astfel, ori de cate ori cineva cauta informatii pe site-ul tau va fi primul care va aparea, sau cel putin, rezultatul pe care il cauta.

4. Triumf asupra competitiei

In sfarsit, daca brandul tau este cel care produce cel mai complet si relevant continut, pe cine crezi ca vor cauta utilizatorii atunci cand vor sa stie ceva? In cine vor avea incredere daca trebuie sa faca o achizitie?

Desi este nevoie de timp si de multa munca pentru a implementa o strategie SEO, pe termen lung genereaza rezultate constante si de durata.

7. O mai buna rentabilitate a investitiei

SEO necesita o investitie mult mai mica decat alte strategii precum SEM sau publicitatea traditionala.

Investitia pe care SEO o cere se traduce prin plata unor instrumente precum cele pe care le-am vazut anterior, salariile specialistului SEO sau ale creatorului de continut si plata domeniului si gazduirea site-ului, de exemplu.

Cu toate acestea, randamentul mai mult decat multiplica investitia si cel mai bun lucru este ca munca depusa odinioara continua sa genereze profituri pe termen mediu si lung.

Cele mai citite articole